Aventura noastră asiatică: Partea 1

Aceasta este prima din două bloguri despre călătoria noastră remarcabilă în Asia de Sud -Est în această toamnă trecută. )

Dacă vă place designul, arhitectura și mâncarea și nu ați făcut această călătorie, sper că acest blog va fi un deținător pentru dvs. … și că veți ajunge acolo.

Eu iau un raport de credit zero pentru planificarea acestei călătorii. După ce am acceptat să părăsesc H&H timp de trei săptămâni întregi (prima dată), tocmai am închis ochii și am lăsat detaliile celorlalți și agentului nostru de turism, Marla. A fost o decizie grea pentru un ciudat de control! Dar a fost singurul mod în care aș putea fi de acord să optez atât de mult timp.

Am făcut trei lucruri înainte să plec (toate esențiale, cred):

Am cumpărat Michel și eu bagajele Rimowa, pe baza cercetărilor lui Debra.

Merită total prețul, aceste valize vă vor face viața mult mai ușoară. Esențialul este divizoarele de plasă interioară care vă comprimă hainele – și roțile care sunt atât de incredibile, încât fac ca roata să se valizeze să se simtă ca să vă plimbați câinele. Cumpărați un singur transport care va ține tot ce aveți nevoie pentru o ședere peste noapte, plus computerul. De asemenea, am achiziționat o valiză mare care deținea tot ce aveam nevoie timp de trei săptămâni.

Și l -am rugat pe Jason Rees, guru -ul nostru H&H Tech, să -mi ia un iPad și să -l încarce cu cărți și mags.

În plus, am achiziționat încălțăminte confortabilă și straturi ușoare ambalate, inclusiv o pelerină de ploaie grozavă, cu o capotă mare. Trebuie să aveți una pentru a face această călătorie.

Nu m -am așteptat niciodată să fie atât de fabulos. Prima noastră oprire a fost Tokyo. Michel și -a ales hotelurile preferate din Japonia și restaurantele pe care le știa din numeroșii ani în care a făcut compania acolo.

Am stat la hotelul Okura, care este o clădire modernistă perfect conservată de la începutul anilor ’60. Elegant, liniștit și senin, pe care îl apreciați după o zi de zgomot și neon în centrul orașului.

Să începem cu mâncarea, pentru că fiecare mușcătură a acestei călătorii a fost memorabilă. Munchies din prima noapte a lovit la 3 a.m., când ai murit de foame (cu 14 ore înaintea Toronto). Michel a cumpărat supă de tăiței Udon infuzat cu curry. Am trecut și apoi am apucat mușcături de fiecare dată când a alergat să -i răspundă pe Skype. Această supă a fost atât de bună încât am achiziționat -o la toate șansele pe care le -am avut – până am plecat. Bulionul era cremos cu curry și bucăți de pui prăjit. Voi încerca să obțin rețeta pentru site -ul nostru web. Este atât de bun.

Prima noastră cină a fost la Zakuro, un restaurant Shabu-Shabu despre care mi-a spus Michel de ani buni. Ați crede că amintirile sale despre mâncarea din Tokyo ar fi despre Sushi sau Kobe Beef – dar nu. El a vorbit despre salata lor de roșii, așa că, de obicei, a trebuit să mergem acolo și să aflăm care a fost marea afacere.

Cu toții am avut -o și am fost de acord cu toții. cel mai bun din toate timpurile!! Trei secrete pentru această salată. Roșiile de bună calitate-tăiate în bucăți. Serviți -l într -un bol de sticlă limpede, care stă pe un pat de gheață zdrobită. și pansamentul. Uleiul de susan, oțetul de orez, miso, sosul ponzu și semințele de țelină este cea mai bună presupunere a mea. Poate un indiciu de ghimbir …

Vrei doar să -l bei. Este atât de bun. Debra și cu mine am cerut fiecare să achiziționăm sticle din ea de la bucătărie la căruță acasă. Rețeta de mai sus produce un gust destul de aproape. Dacă citiți japoneză, pot să scanez eticheta și să vă trimit – dacă garantați să împărtășiți lista de ingrediente cu mine, bine? Îl voi posta în următorul blog.

Am avut și Shabu-Shabu (cum ar fi fondue, doar cu bulion și felii foarte subțiri de carne de vită crudă, tofu și legume). Dar este salată la care visez.

A doua zi am fost oaspeți pentru brunch la reședința ambasadorului nostru în Japonia, ambasadorul Jonathan Fried și soția sa, Paula. Barry și Debra sunt prieteni ai lor și am avut norocul să fim incluși.

Reședința, numită Marler House, este o casă remarcabilă cel mai bine în mijlocul Tokyo, cu grădini uimitoare, alături de ambasada noastră, o clădire modernă dezvoltată de Raymond Muryama. Dacă locuiești în Toronto, ai ști Muzeul de încălțăminte Bata, una dintre numeroasele clădiri esențiale pe care le -a dezvoltat aici acasă. Turnând biblioteca ambasadei noastre și văzând H&H pe afișaj s -a simțit minunat!

Alte aspecte importante ale Tokyo au inclus un check -out la sala de alimente din magazinul Takashimaya. Incredibil. Îi face rușine Harrods Food Hall.

Într-o zi ploioasă ne-am dus la Harajuku, acasă a cunoscutelor fete Harajuku. Ghidul nostru ne -a spus că fetele de liceu ajung la metrou până la acest centru din centrul orașului, să -și stabilească uniformele școlare în vestiare și să se îmbrace în ținutele lor bizare (dar drăguțe) cu parasoli și păr verde.

Strada era o astfel de revoltă, cu Stands Crêpe la fiecare colț. Barry a cumpărat unul și cu toții am avut o mușcătură.

Desigur, am văzut și cunoscutele magazine și arcade anime ale Japoniei. Mi -e teamă că nu prea am înțeles …

Cele două cele mai bune mese de sushi au fost prânzul la restaurantul Hototogisa și cina la un club privat.

Am fost oaspeții bătrânului prieten al lui Michel, domnul Yagu. Asistentul său, Schiko TsujiMoto, ne -a dus să verificăm micile buticuri ale tinerilor designeri japonezi, apoi la clubul său, unde cea mai spectaculoasă colecție de linii de picturi Le Corbusier la fiecare perete. Sushi -ul nostru a fost minunat, dar colecția de artă a fost unul dintre cele mai importante momente ale călătoriei noastre.

Cel puțin o după -amiază întreagă a fost petrecută în buticurile din Ginza, o zonă ritzică din Central Tokyo. Toate etichetele de top au propriile lor clădiri dezvoltate de numeroșii arhitecți cunoscuți din lume, fiecare incredibil, toate la rând. Debra și cu mine știam înainte să lăsăm că hainele și pantofii nu vor fi pe lista noastră nicăieri în Asia. Trebuie să purtați un pantof de dimensiuni 10 pentru a înțelege aspectul pe care îl obțineți atunci când cereți dimensiunea dvs. în pământ de dimensiuni de 4 metri. În unele cazuri, funcționarii de vânzări ar indica doar picioarele noastre și ar începe să râdă. Dar poșete? Aceasta a fost o poveste diferită.

Numai, Tokyo este foarte scump. Plimbarea cu taxiul de la aeroport la hotelul nostru a fost de aproximativ 400 de dolari canadieni. Primești poza.

Pe lângă cumpărături, a existat Muzeul de Artă Mori, cu instalațiile sale incredibile ale artiștilor contemporani japonezi care ne -au făcut să ne regândim întregul concept de natură, iar templele minunate pe care le -am vizitat cu ghidul nostru au fost atât de inspirate.

La un templu ne -am găsit în mijlocul unei nunți japoneze convenționale. Atat de frumos. M -am uitat la mireasă și nu am putut să nu mă întreb cum va fi viața ei …

Templele Japoniei sunt glorioase. Grădinile sunt lucrări de artă senine, uimitoare. În unele cazuri, acestea includ un perete dorit, cu dorințe scrise pe cărți mergând la turiști.

Ultima noastră noapte am luat masa la Ukai-Tei, o casă de friptură Teppanyaki convențională din Ginza. Dacă iubești carnea de vită și te duci vreodată la Tokyo, ar trebui să iasă acolo. Întregul lucru „topiți -vă în gură” care nu este niciodată adevărat … este adevărat acolo. Carnea de vită se dizolvă pe limbă, deoarece este atât de marmorat, este în mare parte toate grase. O dată în viața mea este suficientă.

Ultima noastră zi la Tokyo ne -am trezit foarte devreme pentru a merge pe faimoasa piață de pește. Dorind să vedem o licitație de ton, am aflat că formația pentru bilete a făcut -o imposibilă, dar nu vă deranjează pentru că piața în sine, numeroase terenuri de fotbal mari, este atât de incredibilă, puteți să vă pierdeți zile întregi – cu excepția cazului în care, desigur, ați alergat Peste primul cu unul dintre căruțele de viteză Zoom de -a lungul culoarului. Turiștii au fost conduși mult mai mult de o dată când au intrat în calea activității esențiale a zilei.

M -am dus de dragostea mea de uni (arici de mare). Am cumpărat o cutie întreagă din lemn, așa că Michel și cu mine am putut mânca cu o lingură în călătoria cu trenul până la Kyoto mai târziu în acea zi. Și am făcut -o !! Era ca și cum ai comanda 100 de comenzi de uni la un sushi bar – pentru prețul a două comenzi. Cum aș putea rezista? M -a făcut să -mi dau seama cât de numeroși mi se vor apropia între noi și pescari …

Am fost tristi să părăsim Tokyo atât de curând. Trei zile și nopți nu au fost suficient de lungi. Apropo, Michel ne -a spus, de asemenea, că toastul francez de la Okura este legendar. si a fost. Cred că pentru a -l face, ar trebui să -ți înveliți pâinea în soufflé de brânză – și apoi să o grătați ușor. Atat de bun…

În trenul spre Kyoto, trebuie să -i vezi pe doamnele în uniformele lor de servitoare roz și măștile de față din gară, care se aliniază și sar pe tren când se oprește să -l curețe înainte de a merge mai departe. Prin Japonia, am descoperit oameni care ridică gunoiul – îngrijindu -se de orașele lor și ne -am mândrit cu starea lor.

Data viitoare, Kyoto și Kimonos, apoi în Vietnam și noua mea poveste de dragoste cu Pho …